ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Σχεδιασμός και λειτουργία στα πλαίσια της επιχείρησης και του διαφημιστικού γραφείου (εξαντλημένο)
Συγγραφέας : Γιώργος Χ. Ζώτος
Κατηγορία : ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Έτος έκδοσης : 2000
Διαστάσεις : 17*24
Αριθμός σελίδων : 409
ISBN : 960-12-0832-1
Τιμή : 28,00 €
Περιγραφή : Μια μελέτη που εισάγει τον αναγνώστη στις έννοιες, στις αρχές και στον τρόπο «διοίκησης» της διαφήμισης, ενώ το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην ανάλυση των δραστηριοτήτων της, από τη σκοπιά της επιχείρησης και της διαφημιστικής εταιρείας. Το περιεχόμενο όλων των κεφαλαίων υποστηρίζεται από πρωτογενή στοιχεία της πρόσφατης εφαρμοσμένης έρευνας, ενώ παράλληλα παρατίθενται παραδείγματα για την κατανόηση όψεων του γνωστικού αντικειμένου που πραγματεύεται το συγκεκριμένο βιβλίο. Το σύγγραμμα προορίζεται για τους φοιτητές των Οικονομικών Τμημάτων, των Τμημάτων Οργάνωσης και Διοίκησης και των ΜΜΕ και Δημοσιογραφίας, για τ’ αντίστοιχα τμήματα των Τ.Ε.Ι., ενώ θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως βοήθημα από τα διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών αλλά και διαφημιστικών γραφείων.
     
Αρχική σελίδα   Ιστορικό   Νέες κυκλοφορίες   Κατάλογος βιβλίων   Τιμοκατάλογος   Περιοδικά   Αναζήτηση   Επικοινωνία