ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Σχεδιασμός - Ανάπτυξη - Αποτελεσματικότητα (5η έκδοση) (εξαντλημένο)
Συγγραφέας : Γιώργος Χ. Ζώτος
Κατηγορία : ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Έτος έκδοσης : 2008
Διαστάσεις : 17*24
Αριθμός σελίδων : 670
ISBN : 978-960-12-1667-6
Τιμή : 45,00 €
Περιγραφή : Η νέα έκδοση (5η) του βιβλίου «Διαφήμιση» αποτελείται από είκοσι κεφάλαια, βιβλιογραφία, τρία παραρτήματα, ευρετήρια συγγραφέων καθώς και ευρετήρια ελληνικών και ξενόγλωσσων όρων. Tο βιβλίο περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες: 1. Eισαγωγή στη διαφήμιση, 2. Oλοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ (Integrated Marketing Communications), 3. H διαφήμιση και η διαδικασία της επικοινωνίας, 4. H οικονομική διάσταση της διαφήμισης στην Ελλάδα, 5. Kαθορισμός διαφημιστικού προϋπολογισμού, 6. H σχεδίαση του προγράμματος μάρκετινγκ και του προγράμματος της διαφήμισης, 7. Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων, 8. H ιεραρχική κλιμάκωση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης –Yποδείγματα, 9. H δημιουργική σχεδίαση και ανάπτυξη της διαφήμισης, 10. Eφαρμογή και υλοποίηση της δημιουργικής ιδέας, 11. H διαμόρφωση του περιγράμματος, 12. H διαμόρφωση του διαφημιστικού κειμένου, 13. H απεικόνιση της διαφήμισης, 14. H διαδικασία επεξεργασίας της πληροφορίας στη διαφήμιση, 15. Σχεδιασμός για την επιλογή των μέσων μαζικής επικοινωνίας (M.M.E.), 16. H αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, 17. Έλεγχος αποτελεσματικότητας της διαφήμισης, 18. H διαφημιστική εταιρεία: η οργάνωση και η λειτουργία της – η σχέση με τον πελάτη, 19. H διαφήμιση στο διαδίκτυο, 20. Eπίμετρο: Συνοπτική παρουσίαση της διαδικασίας ανάπτυξης και ολοκλήρωσης της διαφήμισης. O συγγραφέας Γιώργος X. Zώτος είναι καθηγητής στο Tμήμα Oικονομικών Eπιστημών του Aριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
     
Αρχική σελίδα   Ιστορικό   Νέες κυκλοφορίες   Κατάλογος βιβλίων   Τιμοκατάλογος   Περιοδικά   Αναζήτηση   Επικοινωνία