ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ: ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Συγγραφέας : Γ. Τσουρβάκας
Κατηγορία : ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σειρά : Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ
Έτος έκδοσης : 2006
Διαστάσεις : 17*24
Αριθμός σελίδων : 68
ISBN : 960-12-1479-8
Τιμή : 8,00 €
     
Αρχική σελίδα   Ιστορικό   Νέες κυκλοφορίες   Κατάλογος βιβλίων   Τιμοκατάλογος   Περιοδικά   Αναζήτηση   Επικοινωνία