Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Συγγραφέας : A. Albarran
Μετάφραση : Π. Φυλακτάκη
Επιμέλεια : Γ. Τσουρβάκας
Κατηγορία : ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Έτος έκδοσης : 2004
Διαστάσεις : 17*24
Αριθμός σελίδων : 270
ISBN : 960-12-1319-8
Τιμή : 20,00 €
Περιγραφή : Μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στις οικονομικές έννοιες και αρχές και στην εφαρμογή τους στις βιομηχανίες των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Ερευνώνται η ανάπτυξη και επίδραση του Διαδικτύου, η παγκοσμιοποίηση των Μ.Μ.Ε. και άλλες τεχνολογικές εξελίξεις. Τα εισαγωγικά κεφάλαια εξετάζουν τις θεμελιώδεις αρχές της οικονομίας των Μ.Μ.Ε., ενώ τα επόμενα επικεντρώνονται στους κύριους παίκτες της αγοράς και στις οικονομικές δυνάμεις που δρουν στο ραδιόφωνο, την τηλεόραση, την καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση, το Διαδίκτυο, τον κινηματογράφο, τη δισκογραφία και τις εκδόσεις εφημερίδων, περιοδικών και βιβλίων. Περιέχονται ασκήσεις, πολυάριθμοι πίνακες, σχήματα, γραφικές αναπαραστάσεις, χρήσιμα παραρτήματα και πλήρες γλωσσάριο.
     
Αρχική σελίδα   Ιστορικό   Νέες κυκλοφορίες   Κατάλογος βιβλίων   Τιμοκατάλογος   Περιοδικά   Αναζήτηση   Επικοινωνία